OBCHODNĚ-PROVOZNÍ ASISTENTKA

 

Lokalita:

Radonice (Praha - východ)

 

Úvazek:

HPP

 

Co bude Vaším úkolem?

  • zajištění chodu kanceláře - externí návštěvy, interní jednání a komunikace ve společnosti
  • podpora obchodního oddělení - zpracování podkladů pro výběrová řízení, správa obchodních partnerů
  • podílení se na tvorbě SoD, rámcových smluv, ceníků apod.
  • správa registru zakázek - filtrování, evidence, rozesílání, telefonický kontakt, zjišťování stavu a údajů
  • evidence nabídek - filtrování, evidence, vyhodnocování, telefonický kontakt, zjišťování stavu nabídky a spokojenosti zákazníka
  • spolupráce a zastupování asistentky vedení společnosti
  • reklamní agenda - správa reklamních předmětů, výběrová řízení a nákup, správa fcb, komunikace se správcem webových stránek
  • administrativní práce - evidence, přehledy, archivace, statistika
  • skladové hospodářství - příjemky, výdejky, evidence

 

Co by měl náš ideální kandidát splňovat?

  • SŠ vzdělání
  • uživatelská znalost MS Office – Word, Excel, Internet
  • komunikativní znalost AJ
  • časovou flexibilitu, spolehlivost, loajálnost, pečlivost
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • výborný telefonický kontakt a vyjednávání se zákazníky
  • ŘP sk. B

 

Co Vám může naše společnost nabídnout?

  • možnost práce v české společnosti se stabilním postavením na trhu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost dalšího vzdělávání
  • příjemný pracovní kolektiv
  • místo výkonu práce - Radonice (Praha-východ)- dostupnost autobusem z Černého mostu cca 5 min.

 

Chcete se stát součástí našeho týmu?

 

Napište nám pár vět o sobě a zašlete svůj životopis:

 

MÁM ZÁJEM O TUTO POZICI